I am music

No meio de tanto ruído surge a música.

Tuesday, September 06, 2005

At my most beautiful - REM

(Buck/Mills/Stipe)

(chorus)
I've found a way to make you
I've found a way
A way to make you smile

I read bad poetry
Into your machine
I save your messages
Just to hear your voice
You always listen carefully
To awkward rhymes
You always say your name,
Like I wouldn't know it's you,
At your most beautiful

(repeat chorus)

At my most beautiful
I count your eyelashes, secretly
With every one, whisper I love you
I let you sleep
I know you're closed eye watching me,
Listening
I thought I saw a smile

3 Comentários:

At 6:52 AM, Blogger Spaceboy escreveu...

Esta é uma das minhas músicas preferidas dos R.E.M., simplesmente linda...

 
At 2:52 PM, Blogger Ricardo escreveu...

Para mim também e naquele dia recordá-la, vir-me à memória o video, as emoções, a letra, a voz, a melodia, a respiração. Fez-me voltar a chorar. E agradeço à pessoa que me reavivou essas memórias, mesmo que essa pessoa não queira voltar a falar comigo provavelmente.

 
At 4:21 AM, Blogger O Puto escreveu...

É um tema encantador, e com um vídeo que lhe faz jus.

 

Post a Comment

<< Home